|
Post by Dave (PLK) on Apr 16, 2014 12:05:49 GMT -5
let's make it fun....
overall winner (most picks right through to finals) gets an extra 5th round draft pick. end of round 5
You have until Thursday 5 pm Eastern to post\change your picks.
My picks
Bos vs Det - Det Mtl vs TB - TB NYR vs Phi - NYR Pit vs Clb - Pit
Ana vs Dal - Ana SJ vs LA - LA Col vs Min - Min StL vs Chi - Chi
|
|
|
Post by Golden Seals on Apr 16, 2014 12:23:24 GMT -5
Bos vs Det - Bos Mtl vs TB - Mtl, please NYR vs Phi - Phi Pit vs Clb - Pit
Ana vs Dal - Ana SJ vs LA - SJ Col vs Min - Col StL vs Chi - Chi
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 12:51:54 GMT -5
Boston over Detroit in 7 games Montreal over Tampa Bay in 7 games Pittsburgh over Columbus in 4 games Philadelphia over New York Rangers in 7 games
Colorado over Minnesota in 4 games Chicago over St. Louis in 6 games Anaheim over Dallas in 7 games Los Angeles over San Jose in 6 games
|
|
|
Post by Dave (PLK) on Apr 16, 2014 13:21:01 GMT -5
...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 13:48:18 GMT -5
Bos vs Det - BOS Mtl vs TB - TB NYR vs Phi - NYR Pit vs Clb - PIT
Ana vs Dal - ANA SJ vs LA - LA Col vs Min - MIN StL vs Chi - CHI
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 14:28:03 GMT -5
Bos vs Det - Boston in 6 Mtl vs TB - TB in 6 NYR vs Phi - Phi in 7 Pit vs Clb - Pittsburgh in 6
Ana vs Dal - Ana in 5 SJ vs LA - SJ in 7 Col vs Min - Colorado in 6 StL vs Chi - Chicago in 4
|
|
|
Post by Tbone (Kelowna) on Apr 16, 2014 14:48:41 GMT -5
Bos vs Det - BOS Mtl vs TB - MTL NYR vs Phi - NYR Pit vs Clb - PIT
Ana vs Dal - ANA SJ vs LA - LAK Col vs Min - COL StL vs Chi - CHI
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 15:48:40 GMT -5
let's make it fun.... overall winner (most picks right through to finals) gets an extra 5th round draft pick. You have until Thursday 5 pm Eastern to post\change your picks. My picks Bos vs Det - Det Mtl vs TB - TB NYR vs Phi - NYR Pit vs Clb - Pit Ana vs Dal - Ana SJ vs LA - LA Col vs Min - Min StL vs Chi - Chi We have been down this road before. Someone before discussed rewarding IFFHL picks as a result of non IIFFHL activity. The is nothing in the rules saying IFFHL picks can be rewarded for something not related to IFFHL. Rules can't been changed on a whim.
|
|
|
Post by Bruyns (Barrie) on Apr 16, 2014 16:50:16 GMT -5
We have been down this road before. Someone before discussed rewarding IFFHL picks as a result of non IIFFHL activity. The is nothing in the rules saying IFFHL picks can be rewarded for something not related to IFFHL. Rules can't been changed on a whim. What rule is being changed? The league was never intended to have the rules set in stone day one and stay the same forever. This has been brought up again and again that changes will be made if they are in the best interest of the league. You also just yesterday were asking people to stop using C/W as a W if they play C more often. To me that's changing the rules a whole lot more than throwing an extra pick at the end of a draft as a fun incentive that has near 0 impact on anyone's team. Why is it OK to suggest that change, but anything else is always met with "can't change the rules" even when rules usually aren't being changed. I think you are completely over reacting here, I didn't hear complaints when a much bigger reward was discussed to be given to the IFFHL champion since I was the only vote against "changing the rules" and giving a reward. I'm confused why some things like changing position eligibility or rewarding the winner are OK, but rewarding a near useless pick is such a drastic rule change.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 16:53:52 GMT -5
Bos vs Det - Bos Mtl vs TB - Mtl NYR vs Phi - NYR Pit vs Clb - Pit
Ana vs Dal - Ana SJ vs LA - LA Col vs Min - MIN StL vs Chi - Chi
|
|
|
Post by Bruyns (Barrie) on Apr 16, 2014 16:56:16 GMT -5
I'm done my rant now lol... here are some picks
Bos vs Det - BOS Mtl vs TB - MTL NYR vs Phi - NYR Pit vs Clb - PIT
Ana vs Dal - ANA SJ vs LA - SJS Col vs Min - COL StL vs Chi - STL
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 17:27:10 GMT -5
Bos vs Det - BOS Mtl vs TB - MTL NYR vs Phi - PHI Pit vs Clb - PIT
Ana vs Dal - ANA SJ vs LA - LA Col vs Min - COL StL vs Chi - CHI
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 17:28:41 GMT -5
I log in here once a day. I can't handle rule adds/changes/deletions on one post. I can't be expected to "just deal with it" as Dave said.
And yes Matt I made a suggestion about position changes...and guess how I did it? I ASKED FOR OPINIONS FROM OTHERS FIRST. wow what a concept.
This thread is about rewarding GMs here for unrelated IFFHL activities. For example, I bet you you it rains tomorrow. If I am right, I get a 5th rounder. Weird hey?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 17:55:35 GMT -5
Bos vs Det - BOS Mtl vs TB - MTL NYR vs Phi - PHI Pit vs Clb - PIT Ana vs Dal - ANA SJ vs LA - LA Col vs Min - COL StL vs Chi - CHI Ditto! Feeling very uncreative right now and cant see myself deflecting from this predicition by Flamers
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2014 18:52:40 GMT -5
I log in here once a day. I can't handle rule adds/changes/deletions on one post. I can't be expected to "just deal with it" as Dave said. And yes Matt I made a suggestion about position changes...and guess how I did it? I ASKED FOR OPINIONS FROM OTHERS FIRST. wow what a concept. This thread is about rewarding GMs here for unrelated IFFHL activities. For example, I bet you you it rains tomorrow. If I am right, I get a 5th rounder. Weird hey? If you want Eric we could bet on the temperature but will only involve our picks. I ll say it won t rain tomorrow ! lol!! Get over it bro. This is going down, like or not.
|
|